expertises.

Inspireren, prikkelen, informeren, verkoop bevorderen… zo maar wat doelstellingen die je tegenkomt in het reclamevak. Wat wil je als bedrijf vertellen? Hoe wil je worden gezien en hoe word je daadwerkelijk gezien? Wat zijn de unique selling points? Met welke randvoorwaarden en ‘gevoeligheden’ moet je rekening houden? Een kleine greep uit de vragen die we beantwoorden voordat we als reclamebureau aan de slag gaat met het ‘creatieve proces’.

expertises

Het creatieve proces

Hoe dat creatieve proces in z’n werk gaat? Dat is niet zo eenvoudig uit te leggen. De ene keer schieten de ideeën als paddenstoelen uit de grond. De andere keer kost het wat meer tijd. We nemen onze klant mee in het traject; door regelmatig met elkaar te sparren of door tussendoor een kijkje in de keuken te geven. Altijd met één doel… een tevreden klant. En een goed eindproduct is daaraan inherent!

Fullservice en middelen-onafhankelijk

Oude of nieuwe media? Offline of online communicatie? Het maakt ons niet uit… Ninetyfive Ideas is een fullservice reclamebureau en we adviseren dus middelen-onafhankelijk. Het is maar net wat het beste geschikt is om de boodschap over te dragen. Maar met alle specialismen in huis, hebben we ook wel gemakkelijk praten…

expertises

reclame bureau
reclame bureau

Branding

In een oververzadigde branche worden klanten overweldigd door opties. Wat succes drijft en het ene bedrijf van het andere onderscheidt, is branding. Een goed ontworpen merk creëert een ervaring, cultiveert gemeenschap en vergroot de vraag van klanten.

lees meer

Web design

Overweeg alle manieren waarop uw klanten technologie gebruiken om met uw merk om te gaan; websites, sociale media, mobiele apparaten, digitale marketing, e-mailmarketing, podcasts en meer. Door de uitbreiding van technologie zijn de scheidslijnen tussen… expertises

lees meer

Vormgeving

Een goed ontworpen communicatiemiddel is al de helft van de boodschap. En dat weten wij bij Ninetyfive Ideas als geen ander. Onze studio bestaat uit creatievelingen die precies weten hoe ze jouw boodschap op verrassende wijze kunnen uitdragen. Hoe? Door te werken vanuit een sterk concept dat tot de verbeelding spreekt.

expertises

lees meer

Fotografie

Beelden zeggen soms meer dan duizend woorden. Fotografie en video zijn daarom belangrijke onderdelen van visuele communicatie. Met goed gekozen beelden is je communicatie onweerstaanbaar, informatief, prikkelend of zet deze aan tot actie; maar net afhankelijk van de doelstelling!

lees meer

Tekst

Een advertentie, website of social media post kan nog zo mooi zijn, als de tekst niet goed is geformuleerd, komt boodschap niet over. Een goede tekst is dan ook niet zomaar een kwestie van beginnen met schrijven. Een goed idee of concept om de boodschap ‘aan op te hangen’ is het uitgangspunt.

lees meer